Antikmässan – Vintage

Antikmässan innehöll mer vintage, skor, kläder, smycken, hattar och väskor än vad jag hade väntat mig.
Det verkar råda olika åsikter om det är positivt eller inte. Personligt tyckte jag att det var riktigt lyckat. De här emaljerade smyckena gör sig riktigt dåligt på bild, men i verkligheten vibrerade dom av färg. Det gula halsbandet var helt magiskt. Det fanns även ett blått armband som gjorde mig lite darrig, trots att blått inte är någon favoritfärg.
Jag tror att detta var i Brandstationens monter, men vågar inte svära på det.

20140214_114851

Favoritmontern Leva Antikt o Modernt hade även ett litet urval hattar, väskor och annat smått som varje kvinna med självaktning behöver, t ex en pälscape.
Väskan och hatten nedan stod jag och fingrade på länge och gick tillbaka till gång på gång. Tyvärr blev det inget köp.

20140213_15532820140213_155343

Inga mockaskor, men väl ett par blå skor får avsluta detta inlägg. Självklart ska det finnas ett par blå skor på en Antikmässa! Hade de varit i rätt storlek hade de följt med hem till Aspudden.
Det kan vara så att de stod hos JAF Antik.

20140213_153905

Kommentera

