Mässans ledsnaste besökare

Nog för att jag var lite mör i kroppen och med en förkylning molande i kroppen, men den här gynnaren tar ändå priset!
Jag har en hatkärlek till uppstoppade djur; en viss rädsla blandat med fascination. Det värsta jag har varit med om vad det gäller uppstoppade djur är en auktion jag var på för många år sedan där de ropade ut en uppstoppad, illa åtgången, svart&vit bondkatt. De fick dessutom bud på den. Många bud.
Antikmässan bjöd på många uppstoppade djur av alla de slag, som sagt, fascinerande men inte min tekopp.
Kommentera

