Antikmässan here I come!

Till helgen, eller snarare från torsdag till söndag, är det dags för Antikmässan i Älvsjö.
Vill ni veta en hemlis?
Jag har aldrig varit där…

Det har liksom aldrig funkat, men i år tänker jag ta igen det med råge. Jag har ackreditering.
Jag tänkte gå på pressvisningen på onsdagen och besöka mässan så mycket det bara är möjligt. På fredagen jobbar jag halvdag och ska dessutom träffa en massa roliga människor från retrobloggnätverket. Det ser jag framemot väldigt mycket.
Förhoppningsvis göra några exemplariska inköp också.

Som van bokmässebesökare så vet jag vikten av riktigt sköna skor. Men hur är det med kontanter? Behövs kontanter eller kör alla med kortläsare?

Eero

Kommentera

