Den största dagen

Idag, på alla hjärtans dag av alla dagar, har jag skrivit på förstahandskontrakt.
Det blev inte en funkispärla eller sekelskiftsvåning. Efter att ha bott i kollektiv, 19kvadrat, rivningskontrakt osv så har jag till slut landat ett förstahandskontrakt. På en helt nyproducerad lägenhet. Tillval görs nästa vecka. Inflytt ca 1 december.

Det här är den största lyckan.

66930_10151279935626304_1110541399_n

2 reaktioner på ”Den största dagen

    • Tack snälla du!
      Jag är just nu väldigt förtjust i att den är min, min och bara min. Men också i att alla val som kommer göras kommer att vara bara mina. Kanske lite löjligt, men helt sant.

Kommentera

